≫ Top Ventas: Llibres Lectura Facil

≫ Más sobre Llibres Lectura Facil
Raons per les quals la lectura és important per a tots nosaltres
– Permet que desconnectem i que ens evadem del món.
– Permet conèixer/descobrir/explorar millor aquest món.
– Ens permet conèixer millor a nosaltres mateixos.
– Fa que puguem compartir / recomanar les nostres lectures: notícies, llibres, articles…
– Ajuda a la comprensió de textos, millora la gramàtica, el vocabulari i l’escriptura.
– Facilita la comunicació.
– Fa que ens puguem sentir actius.
– I que ens puguem concentrar.
– Permet la relaxació, el descans i, fins i tot, és capaç de reduir l’estrès.
– Fa que puguem investigar sobre els temes que més ens interessen.
– Ens permet créixer com a persones.
Precio y opinión de Llibres Lectura Facil