Lectures a la platja per als amants dels llibres

Emily (00:00): M’interessa molt ara quanta gent és com jo vaig plorar al final, perquè per a mi, jo pensava, aquest llibre no sóc jo torturant ningú. [ANNE LAUGHS] Així em vaig sentir.

Anne (00:09): Hola lectors, sóc Anne Bogel, i aquest és l’episodi 332 Què he de llegir el següent. Benvinguts al programa dedicat a respondre la pregunta que afecta tots els lectors: què he de llegir a continuació? No ens posem caps en aquest programa. El que farem aquí és donar-te la informació que necessites per triar la teva propera lectura. Cada setmana, parlarem de tot allò relacionat amb els llibres i la lectura i farem una mica de trobada literària amb un convidat.

Anne (00:46): Lectors, per fi és aquí: la nostra guia de lectura d’estiu 2022 va arribar ahir a les safates d’entrada. I ja hem sentit a parlar de molts de vosaltres la il·lusió que teniu d’afegir llibres de la guia a la vostra llista de lectures d’estiu. Si ja has inhalat la guia de 2022 i vols encara més diversió estival amb la lectura, uneix-te a nosaltres a la nostra comunitat de Patreon, on podràs veure la nostra festa del llibre de vídeo de desembalatge, desbloquejar episodis addicionals i unir-te a tota la diversió estival amb els teus companys. . Estic molt emocionat de començar la temporada de lectura d’estiu i no puc esperar per llegir al vostre costat durant tot l’estiu. Fes-te membre avui mateix entrant a patreon.com/whatshouldireadnext. Això és Patreon.com/whatshouldireadnext.

Anne (01:23): Lectors, la convidada d’avui és una veterana de les guies de lectura d’estiu: les seves publicacions anteriors, Beach Read i People We Meet on Vacation han estat molt estimades entre llibres d’estiu i guies de lectura d’estiu.

Anne (01:41): Estic encantat de donar la benvinguda a l’Emily Henry avui al programa per parlar dels títols que aconseguim quan pugen les temperatures i la piscina o la platja ens criden. Avui, l’Emily i jo xerrem sobre el seu nou llançament, Book Lovers, l’atractiu dels llibres ambientats en el món de l’edició i Nora Ephron. També vam venir preparats per compartir amb vosaltres algunes de les nostres lectures preferides de la platja, i fins i tot a què ens referim quan descrivim un llibre d’aquesta manera. Us deixarem una bona selecció de títols per omplir la vostra llista de lectura de temporada i un permís per llegir exactament el que voleu aquest estiu. Anem-hi.

Anne (02:13): Emily Henry, benvinguda al programa.

Emily (02:15): Moltes gràcies per tenir-me.

Anne (02:17): Ara ens vam connectar l’any passat per a People We Meet on Vacation. Ens vas unir al Modern Mrs. Darcy Book Club i ens ho vam passar genial parlant d’això. Així que gràcies de nou. I gràcies per tornar.

Emily (02:27): Oh, és clar. Vull dir, també m’ho vaig passar genial amb això, així que estava molt emocionat que poguéssim tornar a parlar.

Anne (02:32): Teniu un llibre nou, així que enhorabona, ja és aquí, i molts lectors l’estan esperant durant tant de temps després d’estimar Beach Read i People We Meet on Vacation. Volem escoltar-ne tot, sobretot perquè hi ha alguna cosa sobre els llibres ambientats en el món dels llibres i de la lectura que omple un cert tipus de lector; sé que en tenim molts entre el nostre públic, sens dubte em comptaria com un… només omple els nostres cors d’alegria.

Emily (02:58): Sí. So Book Lovers segueix a Nora Stephens, que és una agent literària ambiciosa i ambiciosa a la ciutat de Nova York. I ha fet que la seva vida sigui una ciència de moltes maneres. Ella es coneix força bé. Un personatge li diu al principi del llibre que surt com si anés a comprar cotxes i això és molt correcte. Ella és com mirar sota el capó, assegurant-se que tot té sentit i revisar i tot això. Però malgrat tot això, segueix sent abandonada una i altra vegada per les dones que són el seu polar oposat. Així que, ja saps, té aquests altres nuvis de gran perfil i orientats a la carrera, però els envien fora de la ciutat per treballar. I, inevitablement, s’enamoren com la filla de l’hostaler local o, ja saps, un forner de magdalenes o el que sigui, i arrenquen tota la seva vida i intercanvien la seva situació per una casa petita a Vermont o el que sigui.

Emily (03:49): Així que la Nora se sent una mica maleïda. Se sent una mica com si fos la dolenta de la història d’amor d’una altra persona, i la seva germana petita Libby convenç a la Nora que necessita tenir la seva pròpia història d’amor transformadora i d’un petit poble. Ho farà anant amb Libby a Sunshine Falls, Carolina del Nord, que es troba fora d’Asheville, és fictici. Hi aniran un mes. Marcaran aquesta llista de, eh, tropes romàntiques de pobles petits. Es deixaran caure els cabells. Portaran franel·la. Potser muntaran a cavall. Se suposa que això hauria d’ajudar la Nora a sortir de la seva petita rutina de cites, però en realitat només ho fa perquè vol sortir amb la seva germana. Així que estan tenint aquesta experiència, però la Nora segueix topant amb la seva némesi de la ciutat, Charlie Lastra, que és aquest editor de llibres espinós i opinió que va rebutjar el llibre més important del seu client un parell d’anys abans, i a Nora no li ha agradat mai. des que. Ella creu que és molt groller i una mica excessivament confiat, i ara aquí està a Sunshine Falls, Carolina del Nord, misteriosament, i està arruïnant la seva història d’amor en un petit poble. I ella vol esbrinar per què, i ja saps, potser algunes, algunes espurnes volen entre tots dos.

Anne (05:00): Quin tipus d’experiència lectora esperàveu que els lectors obtinguessin aquest llibre quan el vau elaborar?

Emily (05:05): Volia que aquesta fos la lectura més còmoda. M’interessa molt ara quanta gent està com «Vaig plorar al final» perquè per a mi, jo pensava, aquest llibre no sóc jo que torturo ningú. [ANNE LAUGHS] Així em vaig sentir. Vaig pensar, això és com un moment força agradable des del principi fins al final. Ja saps, per no dir que no hi hagi coses emocionals reals, però realment només volia que fos una lectura còmoda. Volia que fos acollidor i volia que se sentia realment rellegible. Volia que fos com un lloc al qual els lectors volen tornar, encara que no tornin a llegir el llibre sencer, ja ho sabeu, potser només llegint un parell de capítols quan se senten deprimits o volen estar immersos. aquest petit ambient acollidor que he creat. Per tant, aquest era definitivament l’objectiu, és com una sensació còmoda i acollidora de la comedia romàntica.

Anne (05:52): Has intentat escriure un llibre reconfortant abans? Em pregunto si aquest és el teu estil o si és el moment en què estem?

Emily (05:58): Jo, crec que és el moment en què estem, aquest va ser el primer llibre que vaig escriure durant la pandèmia. Vull dir, crec que amb Beach Read estava escrivint que jo, em vaig proposar escriure un llibre reconfortant per a mi, però va acabar, crec, ehm, anant a llocs molt més foscos del que m’esperava. Encara es tractava, ja ho sabeu, de la comoditat, però també es tractava d’enfrontar-se al dolor, el dolor i la traïció i, després, trobar curació i consol a l’altra banda. I um, amb People We Meet on Vacation, ja saps, no estava intentant escriure res reconfortant, però vaig dir que serà divertit. Faran un munt de viatges. Um, serà súper angustiós. [ANNE LAUGHS] I sí, aquest, jo estava com, tothom està bé. Tothom està bé. Tot anirà bé. Això és el que necessitava en aquest moment.

Anne (06:38): Així que estava mantenint una conversa amb un amic que encara no ho ha llegit. I ella va dir, sembla una història de rivals dels amants, Anne, però segueixes dient enemics. I vaig ser com, no, [EMILY LAUGHS] s’odien mútuament. En primer lloc, m’agradaria que em diguessis que tinc raó. [EMILY LAUGHS] Però, en segon lloc, vaig sentir un escriptor comentar una vegada que la bellesa dels enemics dels amants és que hi ha tant potencial per a l’humor. T’has preparat per ser molt, molt divertit. I m’encantaria escoltar les vostres opinions sobre això perquè Book Lovers és divertit.

Emily (07:03): Bé, gràcies, primer de tot. I en segon lloc, estic totalment d’acord amb això. Vull dir, amb Gent que coneixeu de vacances, sabia que aniria escrivint aquesta història d’amics als amants. Això per a mi em va semblar un repte personal perquè vaig dir, com ho fas graciós quan hi ha dues persones que s’agraden molt, ja ho saps, com ho tens quan ja són molt bons amics i tenen fa anys? I amb aquest, l’aspecte del repte era més just que Charlie i Nora, Nora anaven a ser tan semblants que no hi hauria com s’atreuen els contraris. Seria com, som exactament iguals. I això està creant friccions. [ANNE LAUGHS]

Emily (07:34): Cosa que crec que passa a la vida real tot el temps. Coneixes algú i s’assembla una mica massa a tu per confort. Però sí, crec que hi ha una oportunitat perfecta per a l’humor, però també hi ha una bona oportunitat per veure’l, no ho sé. És com amb els enemics dels amants, hi ha com barbs i insults i tot això. I voleu que siguin divertits i també voleu que no traspassin cap línia que aleshores els lectors sentin que no poden pujar a bord perquè aquestes persones han estat realment horribles entre elles d’una manera tòxica. I així és com un repte divertit d’equilibri això, com si ens insultéssim els uns als altres, però es pot dir que tots dos ens ho passem molt bé fent-ho. [ANNE LAUGHS] I crec que és molt divertit ser com aquesta gent, diuen que s’odien, però sembla que s’estan passant genial odiant-se i això, ja saps, això és una altra cosa.

Anne (08:20): Oh, m’encanta com ho dius. Quan intentes escriure llibres divertits, com saps quan ho tens bé? El que tinc al cap ara mateix és al club de lectura, acabem de tenir una conversa amb la poeta de la paraula parlada, Amena Brown, i va dir que la pandèmia era dura. Perquè no hi havia micròfons oberts. No podies actuar, no veies que la gent reacciona al teu treball. I també estàs escrivint en una habitació tranquil·la de casa.

Emily (08:40): Sí.

Anne (08:41): Explica’m més sobre què passa després de posar les paraules al paper.

Emily (08:45): He de dir que estic tan alleujat que ho hagis comentat un altre escriptor, perquè he dit exactament això. Vull dir, no estava fent micròfons oberts per començar, ja ho saps [ANNE LAUGHS] però m’agrada, i esperem que mai ho faci.

Anne (08:58): Jo aniria totalment a aquests.

Emily (08:59): Oh Déu meu. És com el meu pitjor malson. Sí. Com què en penses d’això? [ANNE LAUGHS] um, no, però, però, però hi ha, així que encara hi ha un munt de veritat en això. Com quan estava escrivint aquest llibre, els deia a tots els meus amics escriptors, que és tan avorrit, és tan poc divertit, perquè em sentia poc divertit. Perquè l’única manera de saber que sóc graciós és estar al costat de persones que em diuen que sóc graciós o que riuen quan dic alguna cosa. I, per tant, escrivint aquest llibre en aquest buit de ser com, no sé, com jo, em sento com la persona més avorrida del planeta i aquí estic intentant fer aquesta còmica divertida i maca. Va ser com gran part de l’experiència d’escriptura perquè és una cosa tan privada, com ho és la part d’escriptura. I, per tant, no va ser fins que vaig tenir un esborrany bonic i bastant acabat i vaig començar a enviar-lo als amics que realment em va semblar que em confirmessin que era divertit, [ANNE LAUGHS] però durant tot el temps que l’he estat escrivint, vaig dir, no crec que això sigui divertit.

Anne (09:52): Què va canviar al llarg del camí? Com va acabar de manera diferent del que t’hauries imaginat inicialment?

Emily (09:56): Bé, una cosa enorme, una cosa enorme que va canviar dues, en realitat dues coses enormes. Originalment Libby, eh, la germana de la Nora no hi va ser durant tot el viatge. Ella va ser, va arribar al final o, de fet, crec que va sorprendre a Nora i va dir, estic aquí [LAUGHS] però la relació entre ella i la Nora es va anar fent cada cop més gran en el procés d’escriptura i cridant-hi cada cop més l’atenció. I em va semblar, d’acord, aquest també és un llibre sobre germanes, així que ens hem de agradar repensar-ho. I també jo, ja ho saps, el meu editor crec que vaig suggerir i tenia tota la raó que la Nora no aniria només a aquest viatge perquè la Libby volgués, sinó que només hi aniria perquè era com una oportunitat de passar temps amb la seva germana. Així que va ser un gran canvi que va afectar tot i va fer que el llibre sigui molt millor al meu entendre.

Emily (10:39): I també inicialment, ja saps, hi ha una mena de fil conductor al llarg del llibre on la Nora i el Charlie acaben treballant en un llibre junts i estan al mateix lloc, així que són com, bé, també ho podríem fer. això en persona en lloc de per correu electrònic. Va ser com un segon o tercer, crec que va ser una segona opció d’esborrany que realment no els tenia fent res com el treball relacionat junts. Com si estiguessin treballant en aquest llibre, però era una mena de correu electrònic ocasional, el que sigui. I crec que en el segon esborrany el vaig canviar perquè fos com si negociessin l’extensió del llibre. Així que es podia veure com era el tauró i era molt degollada, i el que sigui. I després es va convertir més en això com a col·laboració en lloc de negociar com la venda d’aquest llibre, dos d’ells estimant aquest llibre en el qual estan treballant junts i ella està revisant les seves notes per assegurar-se que el seu autor està content amb el que és. fer amb el llibre i tot això. Vull dir, això potser no sembla un gran canvi, però va canviar molt al llibre i va canviar molt en les seves converses i el que es revelen, d’ells mateixos els uns als altres.

Anne (11:39): Sí. Estic com imaginar-me les peces fent clic al seu lloc, mentre obteniu aquestes petites, eh, idees al llarg del camí. Ara ens vas explicar la inspiració de la Nora, com és bàsicament la dolenta de la pel·lícula distintiva que segueix perseguint el xicot, perquè pugui trobar-se a Nova York, com a una granja d’arbres de Nadal. I vas triar convertir-la en una agent literària i en Charlie l’editor amb el qual està en guerra. Què et va fer pensar que era hora de tornar al món real de l’edició a les pàgines de la història?

Emily (12:07): Bé, crec que hi ha dues coses. El primer, sincerament, el més important va ser que sabia que volia escriure algú que realment es prengués la seva feina molt seriosament i a qui li agradava molt, ja ho sabeu, perquè quan veiem aquest dolent característic, que és com tots els negocis i l’alta. talons, realment no podem veure per què estima la seva feina o ni tan sols veiem que és amor per la feina. Ho estem tractant com una abreviatura del materialisme. És com si fos poc profunda, d’això es tracta. Però perquè qualsevol tingui, ja ho saps, aquest tipus d’horari per estar treballant aquestes hores estranyes, tot això, com si hi hagués de jugar la passió. I sé de primera mà que aquesta és la realitat de la gent en l’edició. Com, no és un gran camp de pagament. I ja sabeu, quan ho veiem a la televisió i a les pel·lícules, ja ho sabeu, sovint en veiem aquesta versió molt brillant que fa que sembli súper glamurós, però en realitat no és així.

Emily (13:02): Com, només és un munt de feina. La meva editora sempre s’emporta els seus manuscrits a casa al final de la seva jornada laboral, i és llavors quan fa la major part de la seva edició, i durant els caps de setmana i tot això. Um, i el meu agent, ja ho saps, és increïble i està disponible per a mi i els seus altres autors, bàsicament tot el temps. I, per tant, quan vaig voler escriure aquest personatge, que està molt, molt motivat i obsessionat amb el treball, també volia que fos una cosa que li apassiona molt perquè pensava que això explica, ja saps, la dedicació, és com ella. estima la seva feina, encara que de vegades sigui molt exigent. Així que va ser com una gran part. És com, entenc la publicació, entenc com de dur treballen aquestes persones, quant de temps i energia hi dediquen. I l’altra part era que m’encanta llegir sobre llibres. M’agrada, i crec, ja ho saps, quan abans parlava de l’element acollidor, quan penses enrere que t’agraden moltes de les teves pel·lícules, programes i llibres preferits, moltes vegades per a mi això és sobre l’escenari. I crec que no hi ha res més acollidor que una habitació amb molts llibres. [BOTH LAUGH]

Emily (14:08): Saps? Sí. Ets com un culpable. Sí. [ANNE LAUGHS] Així que una part era pensar com, jo, sí, vull que això sigui tan acollidor. Vull que aquest llibre sembli com si estiguessis dins d’una llibreria, un racó de lectura o una biblioteca, que, ja ho saps, la resta és història.

Anne (14:24): Exactament. Bé. Vas dir espectacles acollidors, etcètera. Parlem de Nora Ephron.

Emily (14:29): Sí. Així que Nora rep el nom de Nora en honor a Nora Ephron. El seu nom sempre va ser Nora des de la primera, um, iteració. Sóc un fan apassionat i devot de Nora Ephron. I tinc la sensació de tot el que escric. Sempre ho intento, no ho sé. Jo, jo, em sento com si m’hagin criat Nora Ephron i Gilmore Girls. [ANNE LAUGHS] Com si fossin les meves dues pedres de toc. Així que ara és com tot el que estic escrivint, sóc com, vull més d’aquestes coses.

Anne (14:57): Dret. Màxima comoditat de lectura. Bé. Per tant, aquest és el combustible.

Emily (15:00): Sí. Bé. Vaig a fer una còpia de seguretat i et diré, estic llegint aquesta biografia, suposo que és com l’anomenaries [LAUGHS] de, de Nora Efron. Es diu, Tindré el que ella té, ehm, d’Erin Carlson. I és tan bo, però s’obre amb el fet que, com la mateixa Nora, no era massa sentimental i suau. Com si ella, ja ho sabeu, era com una dona intensa i intel·ligent que va escriure aquestes històries d’amor que s’han tornat tan icòniques. Mai passen de moda. I només sento que prové d’aquest enginy i hi ha com un realisme estrany, mentre que, al mateix temps, és com si presentés la fantasia. Com la Nova York de Nora Ephron és com una Nova York molt concreta. [ANNE LAUGHS] I això també va ser una cosa que realment va entrar en els amants dels llibres. Tenia moltes ganes de plasmar la sensació de Nova York en una pel·lícula de Nora Ephron en explicar la connexió d’aquest personatge amb la ciutat i com ella, ja saps, com l’estima i tot això.

Emily (15:56): I també com, hi ha tantes coses sobre aquest llibre que eren en homenatge a Nora Ephron. Em refereixo a les petites llibreries, um, sens dubte. Era com intentar capturar la màgia de The Botiga a la volta de la cantonada. I, um, tens correu electrònic i correus electrònics divertits d’anada i tornada. Com, és com una mena de revés You’ve Got Mail on és com, són molt grollers entre ells per correu electrònic. Com si no ho fossin [BOTH LAUGH] no estan fent el Tom Hanks, Meg Ryan, com, t’estimo per correu electrònic, però a la vida real, Uf. És una mica al revés. Però hi ha tantes petites com a asentiments perquè per a mi és realment una de les pel·lícules més còmodes. I és com cada tardor que només vulguis muntar una pel·lícula de Nora Ephron i després t’agrada entrar-hi i viure-la.

Anne (16:36): [LAUGHS] Oh, això sona com una escapada increïble per parlar dels temps en què estem. D’acord. Emily, ho he de preguntar perquè tinc una imatge molt específica al cap per a Charlie. A qui llançaries?

Emily (16:48): Sento que necessito la teva resposta perquè sento que no sóc exigent. Només vull que es faci. Així que per a mi, sempre que es faci i tingui unes celles grans i tingui bona química amb qui facin per a la Nora, estic content. Vaja, la meva base de lectura també és com una franja d’edat molt gran, cosa que crec que és genial, però és com, ja ho saps, alguns dels meus lectors més joves seran com llançar gent de la qual mai no he sentit parlar. [BOTH LAUGH] He de Google. I aleshores és com, ja ho saps, els meus lectors més grans estan presentant gent que és com, sí, els estimava molt. I ara tenen tècnicament 55 anys. Així que pot ser complicat. Però si poguéssim aconseguir una màquina del temps per tornar-los als 30 o 35, com anem, fem-ho. Però sí, jo, no tinc cap opinió. A qui escolliries, Anne?

Anne (17:31): Només és Charlie. Continuo imaginant un jove Stanley Tucci.

Emily (17:34): Oh, m’encanta això. [ANNE LAUGHS] Oh Déu meu. És molt mono.

Anne (17:39): Però ja ho sabeu, màquines del temps.

Emily (17:41): Dret? Els necessitem.

Anne (17:45): Emily, vas parlar de voler aconseguir un cert estat d’ànim per als lectors aquest estiu. Tinc molta curiositat per saber com penses apropar-te a aquesta temporada de lectura, especialment, Emily, com vas escriure un llibre anomenat Beach Read. M’encantaria saber què significa per a tu «llegir a la platja». Com quan penses en un llibre que és perfecte per a l’època de l’any en què ens trobem, què estàs imaginant?

Emily (18:04): Oh, només està per tot el mapa. Perquè per a mi, el que fa que alguna cosa es llegeixi realment a la platja és aquesta qualitat innegable. Per tant, normalment és com si tinguessis aquest concepte bastant enganxós i tu, i t’hi llisques de seguida perquè hi ha aquesta pregunta immediatament que necessites respondre. Com, crec que és com si tothom a l’univers sencer ja ho hagués llegit, però Els set marits d’Evelyn Hugo de Taylor Jenkins Reid, crec que és un gran exemple. Com si no fos com, ja ho saps, la llegida platja esponjosa que també m’encanta. No ho sé. Hi ha com aquesta salaciositat i aquesta sensualitat. I tan bon punt hi entres, no pots deixar-ho. I tinc la sensació que si llegeixes de vacances, sobretot, tens tantes coses que competeixen per la teva atenció, que per a mi, llegir a la platja és sinònim d’una cosa que agradarà captar els meus interessos i que puc llegir molt ràpidament.

Emily (18:51): Això inclou com les novel·les d’Elin Hilderbrand són com, em sento com la lectura de platja per excel·lència. D’alguna manera són estèticament, com una lectura de platja, tots estan ambientats a Nantucket. I hi ha molt, ja ho sabeu, que es beu xampany i que es menja un munt de marisc i molta roba bonica que es descriu com a totes aquestes imatges precioses i molt aspiratives. Però també moltes vegades encara hi ha aquell ganxo o aquell misteri on et trobes, què passa aquí? O com, com es sacsejarà tot això amb totes aquestes personalitats competidores i secrets enterrats i tot això. I sí, crec que quan a la gent li agrada realment el punt dolç és quan es casen amb aquelles dues coses on tenen com l’ambientació i la sensació de vacances, però després segueixen sent, i aquí hi ha una història molt sucosa. no voldràs deixar.

Anne (19:38): [LAUGHS] Sí, això em sembla bé. Crec que quan penso en la lectura a la platja, vull dir, òbviament, com pots llegir molts llibres sorprenents durant el mes d’estiu. Ja saps, una lectura a la platja és un llibre que llegeixes a la platja i, tanmateix, vull alguna cosa que potser no requereixi una gran quantitat de paciència i no requereixi prendre notes. Estic encantat de ressaltar Kindle. Estic content d’orella de gossos, però tan aviat com necessito un bolígraf, ja ho saps, no només com prendre notes per divertir-me, sinó que necessito un bolígraf, potser no és aquí, no on vull anar.

Emily (20:05): Això té molt sentit.

Anne (20:07): Bé. És a dir, aquesta és una pregunta tan difícil. Ho reconec, però m’encantaria escoltar algunes de les teves lectures de platja preferides, com sempre. Aquests no han de ser els vostres millors, molt, molt, molt favorits. Però, quins són alguns que us acaben de donar una gran satisfacció lectora a la platja?

Emily (20:22): No ho sé. Això és com una mica més gran ara. Bet Me de Jennifer Crusie, sento com si fos una de les primeres lectures de platja que em van imprimir.

Anne (20:29): No conec aquell llibre.

Emily (20:30): Oh Déu meu. Sí, fa temps que no l’he llegit, però és tan vell, no vell. Vull dir, ho penso, no sé quan va sortir, simplement no és com els últims vuit anys. La premissa és bàsicament com aquesta dona, estic intentant pensar com s’hi enganxa. Aquest home està com en un bar i veu aquesta dona, els seus amics fan una aposta que li agrada, no aconseguirà que aquesta dona li agradi anar a una cita amb ell o alguna cosa així perquè potser saben alguna cosa d’ella. No recordo exactament. Sento que és realment el predecessor de The Hating Game de Sally Thorne d’alguna manera, que és una altra gran lectura de platja. L’heroïna és realment espinosa. I té moltes sabates molt elegants, que sempre m’agrada llegir [ANNE LAUGHS] en un llibre.

Emily (21:09): Um, així que aquest és el que recomanaria. I El joc de l’odi de Sally Thorne, que, de nou, em sembla que la majoria de la gent ha llegit. I no és que cap d’ells tingui llocs de platja, només hi ha, sí, això, aquesta sensació que no requereix res de tu. És només aquest regal com ara que pots flotar. I és molt, molt agradable.

Anna (21:26): I independentment de l’entorn, sento que la lectura d’estiu és un estat d’ànim.

Emily (21:30): Estic completament d’acord. També crec que gairebé tots els títols de Christina Lauren són com una lectura d’estiu, excepte que el seu llibre de Nadal és com, o el seu, ja saps, el llibre d’hivern s’assembla molt a un llibre d’hivern, però en general sento que tot, tu ets com, Sí, vull estar sota el sol calent, prenent una margarita i llegint una novel·la de Christina Lauren.

Anne (21:48): N’hi ha més que vulguis compartir?

Emily (21:50): Sí. A mi, m’ha d’agradar mirar els meus prestatges. [ANNE LAUGHS] És, és aquesta sensació. Um, i tots els meus prestatges són com apilats triples, així que només puc veure la primera fila de tot.

Anne (22:00): Solia donar-li un temps tan difícil al meu pare per fer-ho. I ara sóc gran i aquí estic.

Emily (22:05): [LAUGHS] Dret! Suposo que m’agraden massa els llibres és el missatge que rebo. Oh d’acord. Ja sabeu, un que torna a tenir un entorn de platja, té aquesta mena de sensació salada i polpa que m’encanta és The Siren de Katherine St John. Es tracta d’aquesta família, el marit i la dona s’han divorciat fa anys, però tenen un fill gran i ell dirigeix ​​aquesta pel·lícula i el seu pare la finança i tothom guarda secrets. I tots, ja ho sabeu, estan fora com el Carib o en algun lloc filmant. I és com la temporada d’huracans i hi ha una pistola carregada a l’illa. I és així, [ANNE LAUGHS] aquella mena de llibre on no saps cap a on va res i cada cop es fa més tensa. I és una mica com Big Little Lies coneix els set marits d’Evelyn Hugo. Així que crec que és com una lectura de platja molt bona, si voleu alguna cosa, no és gens com un thriller, però hi ha una mica de suspens i tot això.

Anne (22:53): Oh, això és divertit. Això no ho he llegit.

Emily (22:55): Sí. Comprova-ho. Oh, qualsevol cosa de Jasmine Guillory, em sento de nou, és com una lectura de platja per excel·lència, on ets com, hi ha moltes descripcions de menjar i una sensació acollidora. Crec que les descripcions dels aliments són una gran part de com jutjo una lectura de platja com, això em fa venir ganes de menjar alguna cosa. [BOTH LAUGH]

Anna (23:12): Ho sento. Vaig pensar que si us demanés algunes experiències de lectura a la platja realment fantàstiques, hauria de tenir les meves.

Emily (23:18): Sí. Si us plau, comparteixi.

Anne (23:19): Aquí a la meva llista hi ha Party of Two de Jasmine Guillory, que m’ha agradat com molts dels seus llibres, però aquest podria ser el meu preferit. I crec que una de les raons és que el senador que s’està enamorant, ja saps, oblido què és La professió és de la germana d’Alexa, Olivia, i dels lectors, això és Alexa de The Wedding Date. Crec que podria ser advocada.

Emily (23:39): Això és el que estava pensant. Fa temps que el llegeixo, però crec que és una advocada, que potser és com intentar crear el seu propi despatx. Se sent bé?

Anne (23:47): Sí. I es mou per tot el país per fer-ho. Nova vida a Califòrnia. I coneix aquest noi com un guapo al bar, que és molt simpàtic i divertit i oh, que és un senador. Això és important. [EMILY LAUGHS] Qui comença a seduir-la amb tota una sèrie de productes de forn perquè sap que els encanta. I només llegir sobre les magdalenes que anaven arribant en boniques caixes amb llaços era molt divertit.

Emily (24:07): Sí. És molt interessant. Aquests petits detalls, fins i tot com la caixa amb llaços, com si hi hagués alguna cosa tan fascinant [ANNE LAUGHS] que allà on ets, m’agrada molt necessitar que aquesta experiència em passi. Necessito això, aquesta bonica caixa de paper amb un llaç i una magdalena deliciosa a dins.

Anne (24:25): I se sent tan visceral. Com si agafes la cinta i, com, ja saps, obre-la.

Emily (24:29): Sí. Us he de preguntar en la vostra ment, la cinta és d’un color específic?

Anne (24:33): Oh, la cinta és en realitat espígol, però no sé si això és del llibre o si és el que el meu cervell n’ha fet durant l’any des que vaig llegir aquest llibre.

Emily (24:39): Exactament. Perquè al meu cap era rosat i estic com, no sé si això és…

Anne (24:41): Són terriblement a prop.

Emily (24:43): Així que hem d’estar en alguna cosa.

Anne (24:45): [LAUGHS] Em va agradar el seu últim tot i que ella, um, aquesta vegada és una mica una partida. Així que tinc molta curiositat per veure què ve després.

Emily (24:53): Jo també.

Anne (24:54): Per a més experiències de lectura sorprenents a la platja. M’encanta una història bonica i forta en la qual puc enfonsar-me d’una manera que només faig a l’estiu i després m’agrada al costat del foc durant les vacances. I no deixo de pensar en un llibre que sembla més una lectura de platja que no pas. I això és The Shell Seekers de Rosamunde Pilcher, que és un gran greix com diu Pilcher que volia escriure una gran novel·la grossa que mostrés diverses generacions. 600 pàgines, de manera que t’agrada molt endinsar-te en la història i conèixer la gent i veure com es desenvolupen les coses al llarg del temps. I estic a favor d’aquest tipus d’estat d’ànim durant l’estiu.

Emily (25:32): Tinc ganes d’un altre en la mateixa línia, sento que la sèrie de màgia pràctica d’Alice Hoffman és una cosa molt semblant on és com si els llibres segueixessin diferents generacions de la mateixa família. La seva escriptura és tan bonica i se sent com si fos una mica com caure a l’oceà. Com si fos per a mi llegir un llibre d’Alice Hoffman. Només està caient a l’oceà.

Anne (25:52): Bé. Confessions reals. De fet, m’he endut aquest llibre a la platja, però encara no l’he llegit.

Emily (25:58): Bé, això és una cosa per esperar. Això és com una gran cosa.

Anne (26:01): El meu estiu d’Alice Hoffman.

Emily (26:03): Sí.

Anne (26:04): També vull afegir que m’encanta, m’agrada anomenar-la una novel·la literària llegible de manera compulsiva, on sembla que l’escriptura estigués tan ben elaborada i amb estil i sembla que l’autor fos com somriure per si mateix com ells. escrivint-ho. Però també és un canvi de pàgina total i cal saber què passa després. I només de pensar en aquesta experiència que he viscut durant els darrers cinc anys, m’agrada molt The Lola Quartet d’Emily St John Mandel, que crec que no pensem com una lectura de platja, excepte que aquesta està ambientada en un ambient boig. sud de la Florida. No sé com ho va fer perquè és canadenca [EMILY LAUGHS] però um, està escrivint com els rèptils que s’amaguen als canals que té la gent, com deixar anar els seus aquaris de casa quan els van fer créixer i s’adonen que potser no volien, ja saps, tenir una serp com a mascota. . [EMILY LAUGHS] Recordo que em va agafar des del principi, perquè hi ha com una noia de 17 anys que amaga alguna cosa com un gran conducte 117 enganxat a la part inferior del seu cotxet. I penses, d’acord, què està passant aquí? Necessito esbrinar. I aleshores com a poc a poc enteneu el que està passant. I tot té a veure amb el grup musical de l’institut. I va ser divertit.

Emily (27:08): Bé. No ho he llegit i això va a la meva llista.

Anne (27:10): Bé. Bé. M’alegro que ens agradi afegir als nostres TBR perquè estic segur que no tenim res més per llegir. [EMILY LAUGHS]

Emily (27:15): Exactament. Els meus prestatges són com donar-me una mirada maligna ara mateix. penso [ANNE LAUGHS]

Anna (27:21): Emily. M’encantaria saber quins llibres ja t’agraden o amb moltes ganes de llegir l’estiu del 2022. Sé que molts lectors gaudeixen o esperen amb interès el teu llibre, així que gràcies per posar els amants dels llibres a aquesta llista, però què esperes realment?

Emily (27:37): This Time Tomorrow d’Emma Straub, ja n’he tocat aquest?

Anne (27:41): No, però és… està assegut al meu escriptori aquí mateix. Encara no he trencat la portada. Bé. Explica’ns-ho!

Emily (27:46): Està molt bé. Bé. Així doncs, crec que el personatge principal es diu Alice i és la nit del seu 40è aniversari i viu a Nova York. Va néixer i es va criar a Nova York i la seva vida acaba de sortir, no està malament. Com si fos una vida agradable, però realment no va sortir com ella esperava. És una mica com si ella se sent com si hagués estat flotant i no ha pres cap decisió real. I ara té 40 anys i és una mica com, què estic fent? I té com una festa dels 40 anys. Això és com si no, això està tot al material publicitari, així que això no és un spoiler. Ella fa com una festa dels 40 anys, i després passa alguna cosa. No recordo ben bé què, però es desperta al dormitori de la seva infància a Nova York i torna a tenir 16 anys.

Emily (28:31): I el seu pare és allà i ja saps, en la seva línia de temps actual, té una salut precaria, però ara està sa, jove i alegre, i en realitat és més jove que ella mentalment. Així que és com, vaja. Vaig pensar que el meu pare era tan vell i ara el miro i té 38 anys. Això és molt divertit, com si poguéssiu tornar a fer-ho tot, però amb l’avantatge afegit que realment es tracta d’aquest pare-filla. una relació tan bonica. És tan bonic i peculiar i dolç. I crec que l’Emma és una escriptora fantàstica i és que, al principi, és el tipus de coses que quan llegeixes un llibre d’Emma Straub, penses com, oh, l’escriptura és tan bona. I llavors t’oblides que estàs llegint. I per a mi aquesta és l’experiència ideal és quan l’escriptura s’esvaeix en un segon pla perquè tot és tan expert que ets com, només estic vivint això. [LAUGHS] Això és només la meva vida ara és com, sóc un jove de 16 anys a Nova York, que en realitat té un cervell de 40 anys al meu cos. [ANNE LAUGHS]

Emily (29:26): Em va encantar. Això, em va fer plorar d’una manera feliç. I va ser, era el tipus de llibre amb el qual gairebé estava acabat i tenia moltes ganes d’acabar-lo, però jo, els meus pares volia sopar i vaig dir, no aniré a sopar amb els meus pares mentre llegeixo aquest llibre sobre com una relació pare-filla. Com si em va inspirar realment a estar més present amb, ja saps, la gent que estimo. I crec que és un llibre rar.

Anne (29:51): Bé. Una commovedora relació pare-filla que també fa coses funky amb el temps.

Emily (29:55): Sí. És divertit. Exactament. I és com, ja saps, els anys noranta, l’escenari de Nova York. I crec que l’adolescència dels anys noranta també és molt divertida i divertida i no és com, no em pensava que fos massa pesada. Com si no semblés com un anunci dels anys noranta, però hi ha moltes coses estranyes que em sembla que m’havia oblidat. I ets com, oh sí, a tothom li encantava aleshores. Com si fos una cosa.

Anne (30:18): Em pregunto si noto la prevalença de les novel·les de reavaluació de la mitjana edat ara mateix a causa de la meva edat, o perquè és una cosa real en la publicació ara mateix.

Emily (30:28): Crec que hi ha alguna cosa per a tots dos. Crec que, definitivament, com si ets, gravites cap a les coses quan ets com, aquesta és com l’etapa de la vida en la qual estic i ja saps, com llegir el llibre d’Emma, ​​va ser molt interessant i va fer pensar perquè jo, jo Definitivament em sento com si estigués a l’edat en què m’adono que cap dels meus professors era vell [BOTH LAUGH] i com, cap de les meves mainaderes eren tots nadons i hauria d’haver-me quedat amb nens i com mirar enrere i estar com això és tan estrany. Tothom t’ho diu i realment no pots entendre fins que de sobte ets adult. I tu tens raó. [BOTH LAUGH]

Emily (31:02): No eren vells. Quan la meva professora de banda va dir que no era gran, tenia raó. I tots estàvem equivocats. [BOTH LAUGH]

Anne (31:07): No sé si això la va fer sentir millor en aquell moment.

Emily (31:09): No, definitivament no. Però és reconfortant veure-ho en un llibre i ser com, sí, això és, ja saps, no ho fas, no et fas vell. Només ets tu i esperem que siguis més intel·ligent.

Anne (31:20): Sí, ho veus en un llibre i te’n vas, sí. No era només jo. Aquesta és l’experiència humana.

Emily (31:24): Exactament.

Anne (31:28): Bé, un llibre que tinc moltes ganes, però que encara no he llegit, lectors, és el nou de Linda Holmes que es diu Flying Solo.

Emily (31:35): Jo també. Tinc una còpia.

Anne (31:37): Feu-me saber què penseu quan el llegiu. Però també parla d’una dona que està a punt de fer 40 anys i acaba de trencar un compromís, i després tornarà a la seva ciutat natal per ocupar-se d’un vell negoci familiar i la mort d’una àvia estimada, no, tieta avia, crec. . Estic molt intrigat per la inspiració de Linda Holmes. Diu que va ser la pandèmia i va veure molt de PBS i molt d’Antiques Roadshow. I això és el que li passava pel cervell quan estava escrivint aquesta història sobre tornar a començar. Espero aquesta sensació reconfortant, ja saps, com tractar amb coses reals, però una novel·la que encara et deixarà marxar, com fer un sospir una mica satisfet.

Emily (32:15): Bé, això és exactament el que va ser per a mi Evvie Drake Starts Over. Vull dir, m’agrada molt, m’encanta aquest llibre. Va ser com una abraçada al teu pit quan acabes de llegir per a mi. I probablement ho he rellegit dues vegades des de la meva primera lectura. Així que estic, estic allà mateix amb tu. Crec que és una escriptora fenomenal i realment fa aquest equilibri perfecte com coses de la vida real que són difícils, però que et fan sentir tan segur mentre el llegeixes.

Anne (32:39): I una altra cosa que crec que és divertit per aquest any és que Denise Williams està fent aquesta sèrie de novel·les d’aeroports, que crec que és un format tan divertit per a l’estiu. Com tres llibres breus que no surten al mateix temps. Crec que és genial. Estan ambientats als aeroports, que molts de nosaltres sentim molta nostàlgia i potser encara sentim que no he volat des que va començar la pandèmia. Se suposa que arribarà aviat creuem els dits, però no he anat enlloc. I Denise Williams va dir que això és el que realment la va inspirar com aquell anhel melancòlic que sentia per la capacitat d’agradar anar a llocs i concretament estar a la terminal. Crec que parla del terminal de la mateixa manera que els teus personatges de Book Lovers parlen de llibreries. Com si estiguéssiu envoltat de totes aquestes possibilitats i tots aquests futurs potencials que podríeu tenir i tots aquests llocs als quals van altres persones. I se sent tan ple de vida. I aquest és un lloc fantàstic per estar quan estàs en aquest, ja saps, l’estat d’ànim de llegir a la platja.

Emily (33:34): També m’agraden molt els seus llibres. I ella és algú que hauria d’haver cridat. Estàvem parlant de les lectures de la platja, sí, és fantàstica. Els seus llibres són tan bonics i dolços, sexy i divertits. I ho entenc totalment, aquesta sensació d’aeroport. Vull dir, crec que és divertit, però quan era adolescent i a la universitat i tot això, m’agradava molt l’aeroport. Com crec que almenys una vegada un grup dels meus amics i jo vam anar a l’aeroport [ANNE LAUGHS] per diversió. Hi ha una línia a Book Lovers sobre com una llibreria és bàsicament un aeroport on no t’has de treure les sabates. [ANNE LAUGHS] perquè tenen la mateixa sensació de possibilitat. Possibilitat il·limitada. Encara no he llegit Birds of California de Katie Cotugno, però ella…

Anne (34:15): Jo, no conec aquest autor.

Emily (34:16): Oh Déu meu. Bé. Així que Katie, abans havia estat escrivint YA i la manera com em van vendre el seu YA, vaig anar a un Barnes and Noble amb un dels meus millors amics escriptors. I va veure la novel·la YA de Katie Cotugno a les prestatgeries. I em va portar cap allà i va aguantar això i va dir que aquest llibre és molt millor del que ha de ser. I després em va llegir en veu alta la primera pàgina. I després vam pujar al registre i ella me’l va comprar. [ANNE LAUGHS] Ella va dir, estàs llegint això. I, i tenia molta raó. Com ho he llegit. I després vaig anar a comprar tota la llista de la Katie i les vaig llegir totes. És una escriptora fenomenal. Ella escriu, almenys en el seu YA, no sé què passarà amb Birds of California, però estic molt emocionat. En el seu YA escriu aquests personatges molt desordenats, com realistes desordenats, prenent decisions realistes males. I crec que per a algú a qui li agrada, no, jo, em sento molt prudent a la vida real. Així que em sento una mica d’emoció llegir sobre un personatge que és com, vaig fer això i no hauria de fer-ho, però ho vaig fer. [ANNE LAUGHS]

Emily (35:17): Igual que, no seria bo de vegades? Um, però Birds of California tracta, crec que és un actor infantil, un antic actor infantil que es reconnecta amb un vell amic/possiblement una flama. I és una mena de publicar-me també Hollywood. Així que crec que probablement té algun trauma per desempaquetar. Així que crec que serà com aquest equilibri exacte del qual estem parlant, on és com aquestes coses de la vida real que, ja saps, realment et fan pensar i potser et donen una mica de catarsi, però també estic segur que un amor bonic i sexy. història perquè és molt bona per escriure tensió romàntica i diàlegs i tot això.

Anne (35:53): Tinc moltes ganes d’explorar més. Això sona realment interessant. I ja saps, has tocat una tendència interessant, no exactament. Sembla que ara mateix hi ha diversos autors que passen de la novel·la japonesa a la ficció per a adults i sobretot al romanç. A causa del que fas, és possible que tinguis una visió de l’atractiu d’això, Emily.

Emily (36:09): Bé, crec que hi ha moltes coses passant, pel que fa als negocis, que simplement no entenc, com que YA és una categoria bastant nova que crec, vull dir, crec que realment va esclatar després de Crepuscle, i molta gent. es va perfeccionar en aquesta categoria i estaven com emocionats pel tipus de ritme i la priorització dels personatges emocionals. Crec, ja ho sabeu, a la ficció literària ens veiem molt més com el despreniment o, um, el desafecte o alguna cosa així. I així que em sento que es va convertir en aquest far per a la gent que és com, vull escriure sobre persones que tenen grans sentiments [ANNE LAUGHS] um, i vull una història de ritme ràpid que, ja saps, sigui ràpida i una mica comercial i tot això. I ara crec que tots aquests lectors, molts d’aquests lectors ja eren adults. I després molts dels que no ho eren ara són adults.

Emily (36:57): I, per descomptat, sempre hi ha nous adolescents, però sento que hi ha hagut una mena de canvi com a molta gent que estimava YA i, per tant, va començar a escriure YA com una mica d’edat. I són una mica com, d’acord, ja ho saps, i per, i per a mi personalment, el que m’encanta escriure històries sobre la majoria d’edat. I així que a mesura que em vaig fer una mica més gran, vaig pensar, oh, no, torna a passar. Torno a ser major d’edat. I així va ser el que em va fer il·lusió seguir escrivint. Va ser com, d’acord, tinc aquest moment completament nou, aquest nou moment a la vida on tot canvia de nou. No ho sé. Crec, crec que molts dels escriptors que s’estan endinsant en el romanç, encara estan entusiasmats amb molts dels mateixos tipus d’històries i molts dels mateixos elements de la història, però probablement ho estan trobant de la mateixa manera, com si només tinguessin coses noves per escriure sobre les quals abans no estaven preparats per escriure, perquè era com si no fossin prou retrospectiva o alguna cosa així.

Anne (37:49): Estic aquí per això. Eh, no és que sigui específicament passar a l’adult des de l’alumnat, però estic emocionat de llegir històries que els autors consideren que són les seves històries per explicar. I sigui el que sembli, per això sóc aquí.

Emily (38:02): Totalment.

Anne (38:02): Podríeu tornar mai a les vostres arrels d’escriptura YA?

Emily (38:05): Crec que és molt possible. Ara mateix, no tinc plans, perquè jo, sé en què estic treballant, durant els propers dos anys. No preveo que això passi si hi hagi disponibilitat, però definitivament estic obert a això. I crec que, sobretot, ja ho sabeu, en la meva escriptura de JA, estava fent una mena de ficció de gènere. I, per tant, estic especialment esperançat que algun dia ho pugui fer. Tant si és per a adolescents com per a adults, sens dubte m’agradaria tornar a fer una mica de ficció de gènere, en algun moment només, ara mateix estic com, d’acord, la gent necessita romanç. Necessito romanç. [ANNE LAUGHS] Com, el món només necessita això i em quedaré en aquest lloc una estona. Però definitivament ho faré, vull escriure-ho tot. Vull dir, m’agrada llegir tots els tipus de llibres i realment m’interessen escrivint gairebé tots els gèneres. Així que ja veurem.

Anne (38:52): Bé, estic emocionat que tingueu tota la vostra alineació preparada i no puc esperar a veure què té i on us porta.

Emily (38:59): Gràcies.

Anne (38:59): Bé. Així que t’agrada escriure i llegir gairebé tot. Ens pots parlar d’un llibre que t’ha agradat i que ens podria fer esperar, de veritat? Com un llibre que m’ha agradat molt, he de dir que no és una sorpresa total perquè és el nou llançament d’aquest estiu de Gabrielle Zevin. Sortirà el 5 de juliol. Està a la Guia de lectura d’estiu. Es diu Demà, i demà, i demà. El que passa amb aquest llibre era, bé, parla de videojocs, Emily. I per tant, estimo Gabrielle Zevin. No tinc cap interès pels videojocs. [EMILY LAUGHS] Tot i que ho vam fer, la meva família era només a Asheville. Hem anat a semblants, es diu el museu del pinball, crec. I no vam jugar gaire al pinball, però sí que vam jugar a molts dels seus videojocs vintage dels anys vuitanta com Centipede i Donkey Kong amb la petita alegria. Va ser molt divertit. Així doncs, aquest és l’estat d’ànim més en els videojocs en què he estat, des dels vuit anys, quan el meu germà volia, ni tan sols em deixava fer un torn a la Nintendo.

Emily (39:51): Exactament.

Anne (39:53): Així que vaig estar gairebé decebut, com, oh, estic molt emocionat per la nova Gabrielle Zevin, però els videojocs no m’importen. Però llavors vaig recordar com tampoc m’importava Shakespeare. I l’Hamnet de Maggie O’Farrell em va arrencar el cor i em va deixar bocabadat. Demà, i demà, i demà —és un títol de Macbeth— és la història de dos videojocs, suposo que són dissenyadors. Són dos amics de tota la vida. Es troben a la sala de jocs de l’hospital l’any 1986. Venen de mons completament diferents, com diferents parts de LA, comunitats diferents, ètnies diferents, però s’uneixen pels videojocs. Crec que específicament en Sam li mostra a Sadie com li agrada desbloquejar aquesta cosa especial perquè pugui passar al següent nivell. I ja ho sabeu, amics, amics per sempre. Vaig pensar que no m’importava la part dels videojocs. No m’agradarà entrar realment en l’argument, però vull dir que aquest llibre tracta sobre videojocs de la mateixa manera que Station Eleven parla de còmics. En definitiva, es tracta d’amics de tota la vida i de com fan de la teva vida el que és, i també et poden ferir més que ningú. I es tracta de creativitat i ambició, i tenen èxits sorprenents, però el que ve després no sempre és bonic. Té una durada de dècades, com una saga d’amistat. Crec que això és realment el que és. És com la saga de l’amistat sobre l’art i la creativitat que no sabia que estava desesperada per llegir, però oh, està molt bé. I, tanmateix, la meva reacció inicial va ser així, realment [EMILY LAUGHS] i la resposta és sí, això.

Emily (41:09): Oh Déu meu. És molt divertit. Vull dir, això només demostra que és com l’escriptor adequat pot fer que et preocupis per gairebé qualsevol cosa. Crec que hi ha un adult jove, com la fantasia, com la sèrie de fantasia contemporània, um, oh, The Raven Boys de Maggie Stiefvater. Això és el que és. Així que aquests llibres, ja saps, a la Maggie li agraden els cotxes, està obsessionada amb els cotxes. I així el seu amor pels cotxes apareix a les pàgines d’aquests llibres. I això és com un exemple d’una cosa que no em podria imaginar que m’importés menys, però ella realment fa com les descripcions dels cotxes, et sembla que potser hauria d’entrar als cotxes. [ANNE LAUGHS] La qual cosa sí, crec que és com un gran i gran èxit. Però crec que sóc una persona tan curiosa per naturalesa. No hi ha un munt que simplement no em truqui. Si algú em diu que llegeix això, és genial, i és algú en qui confio, llavors estic com, sí, segur. Com, jo, no faig, no faig molts videojocs, però podria comprovar-ho. Crec, ja saps, com, jo, m’encanta The Shining. Com The Shining, sento que és un bon exemple on és com, no em penso com…

Anne (42:10): Això no m’ho esperava.

Emily (42:11): Sí. Llavors [LAUGHS], ni tan sols sóc un gran lector de terror. Com si m’espanto molt fàcilment, però m’encanta The Shining perquè m’encanta que estigui molt bé, en primer lloc, es tracta d’un escriptor, com perdre el control de la realitat, que, ja saps, probablement em crida una mica. , però també és realment una tragèdia. Com si es tractés d’un home que intenta ser millor que el seu pare. I això és com un horror. Ja saps, és com un horror sobre un home que té el seu propi passat fosc i està lluitant contra ell quan tot el que l’envolta està intentant fer-ho endavant. I vull dir, és més trist que espantós. La pel·lícula em sembla terrorífica. El llibre per a mi és com una tragèdia. I també crec que és real, crec que estic molt fascinat per Stephen King en general, perquè també he llegit algunes de les seves coses més noves.

Emily (42:59): I em sembla que ho veus, no es diu prou sentimental. I és un escriptor seriosament sentimental. I vull dir que com a compliment, m’encanta que, a les seves novel·les de terror, hi hagi tants petits trossos de dolçor. I com, ja ho sabeu, els seus fills han crescut i no sé si té néts o no, però només sento que està escrivint les coses més retorçades, però us pot agradar, veure’n petites imatges com igual. això com un dolç oncle o alguna cosa així. No ho sé. Jo sóc, sóc fan. Així que probablement sigui una mica una sorpresa.

Anne (43:28): I els oients, si no ho sabeu, com parlen d’Stephen King a tots els llibres d’escriptura per moltes de les raons que acaba de dir l’Emily, encara que ningú l’ha dit realment un dolç oncle, encara que no crec. Emily, ja saps, estem a principis d’estiu aquí a l’hemisferi nord i els lectors miren el paisatge i veuen tantes opcions de lectura. L’estiu és tan llarg. Quin és el consell que donaríeu en aquest moment per apropar-vos a aquesta època de la vida lectora?

Emily (43:52): Crec que llegiu exactament el que realment voleu llegir i, quan feu les maletes per a la platja, el parc o el que sigui, no us preocupeu per tenir aspiracions. No llegiu el que penseu, com se suposa que hauríeu de llegir, agafeu el llibre que realment voleu llegir en aquest moment. No ho sé. Crec que hi ha una mica de vergonya lectora que passa. I només espero que pugueu omplir el vostre estiu amb els llibres que realment necessiteu ara mateix.

Anne (44:15): Això és perfecte. Llegiu exactament el que realment voleu llegir. Emily, moltes gràcies per acompanyar-nos a Què he de llegir a continuació, per parlar dels amants dels llibres i de tots els llibres de lectura a la platja que t’han fet alegria i uns quants per esperar també aquest estiu.

Emily (44:27): Moltes gràcies per tenir-me Anne.

Anne (44:33): Hola lectors. Espero que hagis gaudit de la meva discussió amb l’Emily d’avui. Connecta’t amb ella a Instagram a emilyhenrywrites i agafa el seu nou llibre, Book Lovers, al teu indie preferit o allà on compreu els teus nous llibres. M’encantaria saber què triaríeu com a lectura de platja definitiva. Digueu-nos als comentaris a la nostra pàgina de notes del programa a whatshouldireadnextpodcast.com/332. També és aquí on compartim la llista completa dels títols dels quals hem parlat avui. Submergeix-te en la lectura d’estiu amb la Guia de lectura d’estiu de 2022 i ajuda’ns a difondre l’amor pels llibres: Hem creat unes imatges boniques que estan preparades per a Instagram perquè pugueu compartir la lectura d’estiu amb els vostres amics. Agafa aquests gràfics a modernmrs.darcy.com/srg per a la guia de lectura d’estiu, després etiqueta’ns a les teves publicacions o utilitza l’etiqueta #MMDsummerreading perquè puguem veure què estàs llegint aquest estiu.

Anne (45:23): Estem a Instagram a whatshouldireadnext, i jo també hi sóc a Annebogel. Aquesta és l’Anne amb una E, B com en els llibres, OGE L. Ens encanta enviar paquets de correu electrònic deliciosos a la teva manera, com la Guia de lectura d’estiu 20222. Però aquesta no és l’única delícia que trobareu a la vostra safata d’entrada quan us subscriviu al butlletí Què he de llegir el següent. Els nostres correus electrònics habituals dels dimarts reflecteixen l’espectacle amb mi compartint tres coses que he estimat últimament del món llibresc, una cosa que no m’agrada i el que estic llegint últimament. Registra’t a whatshouldireadnextpodcast.com/newsletter.

Anne (45:56): Oients, les ressenyes són el nostre llenguatge d’amor com a podcasters. Quan doneu una estrella al vostre episodi preferit a Overcast, o ens deixeu una ressenya a Apple Podcasts, ens fa somriure i convida nous oients a viure el nostre programa. Gràcies per endavant per dedicar-vos els dos minuts a fer-ho. Assegureu-vos que seguiu a Apple Podcasts, Spotify, Overcast, allà on tingueu els vostres podcasts. Sintonitza la setmana que ve, quan parlaré amb una agència de viatges que vol enviar els seus clients a les seves destinacions amb llistes de llibres seleccionades a la mà.

Anne (46:25): Gràcies a les persones que fan possible aquest espectacle! What Should I Read Next està produït per Brenna Frederick, amb disseny de so de Kellen Pechacek. Lectors, això és tot per aquest episodi. Moltes gràcies per escoltar-nos. I com deia Rainer Maria Rilke: «Ah, que bé és estar entre gent que està llegint». Bona lectura, tothom.

Deja un comentario